tjugotredje november

det var så länge sen jag skrev blogg att jag knappt minns hur man inleder ett inlägg. typ? lägger av ett hallelulja skrik nu när mitt internet äntligen fått tangenterna ur röven. att man kan vara så beroende av internet är sjukt. vad i helvete har jag gjort den senaste veckan? att jag ens överlevde, haha. inget speciellt har hänt.. tror jag? igår var jag och fikade med mina två bästa babes, jennsan & mallan. två kottar i ett nötskal. puss på er :) me love you long time. först fikade vi i någon timme, sen körde vi runt som några nördar och hamnade till slut hemma hos mig där vi lyssnade igenom gammal musik som väckte minnen. sjuka minnen vi har tillsammans ;p imorgon är jag ledig, eller ja.. ledig och ledig? ska upp tidigt och träffa pappsen, sen ut till mamma och ta sprutan som alla pratar om. efter det måste jag hem och tvätta alla golven, städa och sånt trams. tvätta står också på listan. vilket kärring liv jag lever, haha. men efter allt det tråkiga ska jag träffa jasmine :) nu ska jag underhålla mig själv med att läsa alla bloggar jag missat den senaste veckan. no life, i know.          good night.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0