andre oktober

wow! mitt internet fungerar äntligen igen :D det ska firas. jag har redan firat en gång idag med kinarestaurang för att allt med lägenheterna är fixat. nu ska jag bara få nycklarna så vi kan börja renovera. done! känns så skönt att allting är fixat. fast blev lite ledsen när mamma och juan tog min lilla älskling ifrån mig.. känns helt ensamt i lägenheten nu. ingen irriterande jävel som river i mina byxben och biter i mitt hår. ska mysa ner min framför tv:n nu och försöka somna, upp och jobba imorgonbitti, efter det ska jag hem till malin och nova i deras nya fina lägenhet. puss på dom och grattis igen! good night. :)



jag och min galna vän mathias när han fyllde 20 år. :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0