gifta sig med en bonde?!

nu har jag yttligare en dum och korkad fråga. men vem i helvete vill gifta sig med en bonde? en jävla mjölkbonde? jag är inte speciellt insatt i den här bonde grejen men mjölkbonde eller kobonde, same shit?! jag är själv uppväxt på landet i en by men verkligen inte på någon gård. skulle aldrig få för mig att flytta tillbaka till något liknande. i love the city! hade helst velat bo i new york. men får nöja mig med trafiken från södergatan. om jag läser detta om tjugo år så kommer jag skratta. för då bor jag säkert mitt ute i ingenstanns med fem barn och en go och fet mjölkbonde! lyckliga tillsammans med alla korna. åh. haha, vilken mardröm! vi får hålla tummarna att det går helt åt andra hållet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0