helvetes jävla tisdag!

hela denna natten/dagen har varit ett jävla helvete. kunde inte sova en blund, hostade och frös. tog på mig tre par mysis byxor, två tjocka tröjor plus täckte. ändå frös jag? ;s så trodde självklart att jag var sjuk? blev arg redan då. efter tre timmar sömn så måste jag upp och flytta biljävlen för jag ville inte ha böter, för var tredje tisdag så städar dom gatan här så då måste man flytta sig. när jag vaknar upp en timme senare och tittar ut på gatan så är det första jag ser en jävla idiot som står och lappar min bil!!!! bra start på dagen. och den blev inte mycket bättre sen heller. fan vad jag känner mig negativ! måste städa också, åh. vill bo hemma igen. bugar och bockar för att jag är ledig imorgon! smek.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0