sjunde oktober

jag börjar fundera på om någon jävel lägger sömntabletter i min dricka om kvällarna? jag somnar vid elva varje jävla dag?! hur blev det såhär, haha. har sovit 13 timmar inatt och mina ögon skriker ge mig sömn ;p ikväll ska jag hem till mormor på middag. behövs! vill verkligen inte åka hem till min lägenhet. det hänger tvätt precis överallt. det där med att köpa ett tvättställ har jag aldrig tänkt på! så om man undviker skiten så finns den heller inte! känner mig ändå inte hemma i den lägenheten. längtar tills jag flyttar! i den jag bor i nu har det känts så onödigt att fixa om och måla? det är ett rivningskontrakt liksom. orka lägga pengar på något dom ska riva snart. är inne på ikeas hemsida varje dag och tittar på saker som ska handlas till den nya :) lägga nytt golv och allt. wiho! anyway. nu på fredag är det inflyttningsfest i sanela och emlis nya lägenhet, ska bli najs. fast ska inte med och festa efteråt, jobbar denna helgen också.. jobbar varje eviga dag nu när beccan inte är där. saknar den fisen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0