sjuttonde oktober

sitter hemma hos min mamma på landet nu, har precis tryck i oss skaldjur, tårta.. och lite mer mat! ingen i min familj är dålig på att äta, en sak som är 100% säker. till och med mina två små älsklingar fick smaka. hunden och katten då, så ni förstår haha. ska titta vidare på johan falk filmerna med min mamma snart, är helt såld. skam att säga det, men dom är ett snäpp bättre än beck filmerna! då förstår ni nog hur bra dom är ;) hela denna dagen har jag varit på bra humör, kan inte sluta le, det är något som gör mig glad. hade kunnat leva på den glädjen. nu ska jag snabbt titta lite på real madrid matchen innan filmen sätts igång. dom leder med 2-1.. jag sa ju det, idag är det en jävligt bra dag! puss på er!


jag och mina små älsklingar!


shanty behövde också diskas. no coments! haha.


awwwww. shanty & bonzolito.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0