tionde oktober

ohhh vilken super duper underbart trevlig lördag vi har mina käraste! :D och vi mår alla så bra sen igår. tummen upp för det! sitter på jobbet och försöker fördriva tiden. najs! det var jättemysigt och trevligt hemma hos sanela och emil igår :) kul att träffa alla gamla vänner, plus deras lägenhet var jättefin. det var däremot inte lika roligt i stan. jag förstår inte varför jag går ut? jag har haft lika jävla tråkigt de senaste gångerna! gör nått. och när jag väl kommer hem så kan jag inte sova, blev fyra timmar sömn inatt och jag är så jättepigg idag. or not! haha. ska ta mig en funderare nu på vilken kaka som skulle glida ner lättast? gillar mitt jobb. maaaaaaat överallt. men nu ska jag bege mig. tänkte skicka irriterande sms till mina vänner som säkert sover fortfarande. puss på snälla mig! vilket jävla bra humör jag är på idag! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0