tjugoåttonde oktober

jag har varit uppe sen klockan åtta imorse och städat. har precis haft visning på lägenheten och imorgon ska jag ha en till. fast jag är rätt elak.. inte mot dom utan mot dom som äger lägenheten. jag ogillar dom i ett finare ord. men om sanningen ska fram så hatar jag dom, ett par jävla idioter är dom! så därför. barnslig som jag är så berättar jag helt ärligt vilket rukel denna lägenhet är. egentligen är det inget man behöver berätta, bara att titta sig omkring? det är ett rivningskontrakt? ska fortsätta titta på how i met your mother haha, skit roligt! ska ner i stan sen och hämta nycklarna till min nya lägenhet :) then im gonna work.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0