artonde april

jag har nog varit inne på alla hemsidor jag kunnat komma på, har sjukt tråkigt. har gjort allt man kan på jobb nu, städat allt jag kunnat komma på. var är alla folk idag? är det något bra på tv eller vad är grejen? hahaha. snart kommer mina babes ner till jobb, sen när jag slutat ska vi alla hem till mig och titta på film och mysa. jag tänker inte röra mig en millimeter ikväll, är så jävla trött!! värma maten i micron och hämta favvo kudden sen tänker inte jag vara aktiv mer ;p så mycket som händer nu. malins inflyttningsfest, semirs födelsedag, carinas fest i stockholm och sen min operation. veckorna rullar på! älskaaaaar när man planerar. puss på det! men nu ska jag gå och göra ingenting tror jag. kanske städa lite till? haha. smek.

slänger in lite bilder sen gårdagen, en galen och rolig kväll! tack alla :)


syster & jag.


linus, en rolig jävel! hahaha.


syster & tt.


puss på oss! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0