femte april

jag älskar när folk fyller år, speciellt jag själv! haha. igår var det kalas hemma hos min mamma, vi firade mig, min syster, min systers pojkvän, min morbror, min morfar, mina två morbrödrars flickvänner. vi fyller år nästan samtidigt allihopa! :D tryckte i mig smörgårdstårta & godis tills jag knappt kunde röra mig. på kvällen mådde jag sjukt dåligt och somnade vid elva. är på jobbet just nu och vill inget annat än att gå hem och sova, känns som jag ska spy eller svimma. mc mat ska jag köpa med mig hem.. och om jag orkar vill jag hyra 100 filmer! blir jobb imorgon, 10.00 - 19.30, men är ledig på onsdag, ska köra till malmö då! :) måste fortsätta nu, puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0