sjätte april

sitter på jobb nu, 20 minuter kvar tills jag stänger. det har varit fullerulle hela dagen tills nu de två senaste timmarna, alla människor har försvunnit & den ända kunden jag typ haft var en efterbliven brud som upprepade allt jag sa. jag klarar inte av sånna bitch brudar! grrrr. ska hem till mammsen ikväll, ska mysa med bonzolito! min lilla älskling. sen imorgon bitti ska jag till tandläkaren, helt själv.. har aldrig varit där själv även om jag är 21 år. sist jag var där så hade jag en vän med mig i allafall ;p but a man gotta do what a man gotta do. efter det ska vi ha en familjedag i malmö, shopping och sånt mys :) men ska börja förstänga nu så ni får ha det naaaaajs.



Kommentarer
sara

TACK FÖR IDAG SNYGGING! alltid så jävla kul när du kommer, smeeeeeeeek

2010-04-07 @ 18:00:50
Rubenrachel

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-03-01 @ 11:11:41
URL: http://rubenrachel.blogbow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0