tjugonionde april

fan vilken bra dag detta har varit! mitt humör har varit på topp :D blev en runda på stan med pappa, kinarestaurang och sen storhandlade vi. min kyl och frys är fyllda nu! jag kan verkligen inte handla själv, därför tackar jag min pappa x tusen för att han följde med och hjälpte mig. ni måste tycka jag är efterbliven som inte kan handla själv. men det är jobbigt att gå omkring där och jämföra priser och veta vad som är bra att ha hemma? hahaha. mötte sen upp emma & jennsan, blev en lååång fika på mezo. vädret var på topp och det blev många skrattanfall, speciellt när alla aik och hif fans kom skrikande förbi med tusentals poliser. dom skämmer ut sig, nästan så man skäms åt dom. malin kom också senare, en massa trams snack om folk som sitter ihop? haha. nu ska jag skruva upp musiken och testa kläder inför morgondagen, några drinkar blir det. det är valborg och det ska firas, plus så är det en speciell dag för mig så puss på det!


jag & emma förra året på mezo. ♥



Kommentarer
håvard

Jeg liker designet ditt utrolig godt og jeg syns du blogger utrolig bra!!



Er det hun hannah som har laget det? Finner ikke bloggen hennes igjen... Så ja. Men uansett, utrolig fint design!:D Har skikkelig lyst på det selv, så skal ta litt utgangspunkt i ditt om det er greit;) hvis ikke du bare vil sende meg kodene på mail da?



[email protected]?

2010-05-01 @ 15:25:21
URL: http://whoot.blogg.no


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0