tjugonionde april

det är min första lediga dag på mer än en vecka, tror ni inte jag vaknar av mig själv klockan 08.30?! ;s varför vill inte min efterblivna kropp sova ut när jag väl kan. bara för mig att gå upp och börja tvätta och städa. finns inget annat vettigt att göra vid den tiden? haha. duschade nyss och ska snart iväg och möta upp pappa, vi ska luncha på stan och sen åka och storhandla :) najs. min pappa är den bästa pappan som finns! igår när jag, rebecka & jennsan satt på hampan och tog en öl så kom pappa förbi med en present. han hade köpt den nya avatar filmen till mig :D sen låg det en tidning med posten när jag kom hem från honom. bamse puss på honom! :) blev att jag myste hemma med jennsan och malin igår, lika trevligt varje gång med dom snygghuena! haha. måste ringa min ryggtant igen, har cp ont ;/ arh.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0