tjugosjätte april

hahaha jag älskar johan glans! jag sitter som ett litet barn och klappar händerna och skrattar högt. om han hade varit singel hade jag nästan raggat upp honom, jag hade skrattat från att jag vaknat till jag somnat! bara man tittar på honom så skrattar man, hahaha! har jobbat hela dagen idag, gick hem till emelie efter det och tittade på hennes nya lägenhet, riktigt jävla fin! om jag inte hade haft min så hade jag flyttat hem till henne ;) imorgon blir det hampan för mig och mina babes efter jobbet. sjukt varmt idag så tänker inte sitta inne! annars händer det inget speciellt denna veckan, fast i helgen däremot är det fest för lilla semir fyller 20 år :) nu ska jag nörda mig på datorn och sen ta en lång dusch, ha det bäst! smeeek.


min babe alexandra & jag i lördags. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0