tjugotredje april

fy helvete vad jag är glad idag! & jag har absolut ingen aning om varför. skulle sitta perfekt med en utekväll idag men jag kan inte, har redan planerat in annat så får helt enkelt vänta till imorgon.. eller nästa helg! :) snart blir det roadtrip upp till stockholm med mina babes, kommer bli sjukt roligt! :D haha. måste bara hitta en fin klänning jag kan ha på mig där uppe. ingenting i min garderob duger! trött på min hårfärg också, funderar på om jag ska bli ljusare eller mörkare? fast så risigt som det är nu så borde jag inte röra det alls! haha. nu måste jag springa om jag ska hinna till middagen. puss på er!


ta mig tillbaka till teneriffa. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0