tredje april

slutar snart jobba! wiho, ut i det fina vädret! :D man blir helt lycklig när solen skiner. ska hem till pappsen och äta middag, hela denna helgen firar jag och min syster våra födelsedagar med familjen. idag med pappa, och imorgon med mamma och hela släkten! :) hihi. ikväll efter kalaset ska jag hem till malin, hon har flyttat så måste kolla in stället ju. blir någon drink och sen ska vi alla ner i stan. själv ska jag nog ta det lite lungt, vet om att det är en massa lekar och aktiviteter imorgon så måste vara i topp form! hahah. eh. men nu ska jag fortsätta jobba, puss på mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0