elfte augusti

har haft en jättemysig kväll tillsammans med alexandra och jennsan (v) länge sedan vi satt och skratta och bara prata. imorgon ska jag få träffa mina andra två babes, hannah och malls. har lust att öppna en flaska vin och dricka lite men klockan är ganska mycket och jag ska jobba imorgon. en hel jävla lång dag. semster nästa vecka, ska bli så skönt! kanske blir en tripp till stockholm? läste tillbaka i min blogg innan, för exakt ett år sen. fan vad glad och lycklig man verkade då. nu känns det som att det kommer ett nytt jävla problem varje vecka. att det aldrig blir riktigt bra, hade varit skönt att bara kunna luta sig tillbaka och relaxa. äh, när en dörr stängs så öppnas det alltid en ny! ska sluta klaga nu och vara glad för allt annat istället. god natt!


sjukt snygg. brunt hår så fort det blir höst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0