sjuttonde augusti

sitter hemma hos mamma och myser. älskar att hälsa på här då och då, dom bjöd på god mat och ett jävligt gott humör. blev att vi alla dansade zumba efteråt, hahaha skrattade så mycket så fick sätta mig ner. mamma har handlat hem en massa skivor, man ska dansa och lära sig stegen, vika på rumpan och skaka loss. det ser skit enkelt ut men helvete vad jag svettades! behöver inte gå till gymet imorgon så istället ska jag och beccan stå och dansa loss här i storarummet. bosätter mig hos min syster från onsdag till lördag, ska bli najs :) alltid kul att åka dit! har semster och ska softa tills jag blir rastlös. snart blir det en utomlands resa, tummen upp för det. ska mysa ner mig i soffan nu med bonzolito. good night . .

                     



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0