trettioförste augusti

har fortfarande inte gått upp ur sängen - och tänker inte göra det heller! riktigt skönt. men borde gå upp och duscha sen så jag är lite människa på jobbet. blir kvällspasset ikväll, najs! jag är så jävla sugen på att färga håret mörkt, men när jag åker utomlands så kommer det blekas direkt i solen! kommer få oranget hår eller något fult? denna veckan kommer mest bestå av jobb, haha och då ska vi inte snacka om helgen. men det gör ingenting för jag ska ligga och steka på stranden sen och inte lyfta ett finger mer än när jag dricker min drink eller ber om massage ;) smekhej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0