i wanna be a billionaire

man kämpar som en jävel men det är alltid samma summa på kontot = zero. jag satsar på miljonär, och inga jobb kan ge mig en miljon i näven just nu. det finns några alternativ, antingen får jag bli kriminell, börja med att snatta godis till att göra ett jävla bankrån. men med min otroliga smidighet så hade det gått åt helvete och jag hade hamnat i fängelse, men det ena kanske leder till det andra och väl där inne träffar jag några hunkar som lär mig allt om det kriminella livet. väl ute så hade jag skrivit en bok om detta och blivit miljonär. hahahaha. men i och för sig så låter det så jävla jobbigt, och om jag hade kört fast så hade jag gett upp. min specialliteeee. gifta sig rikt? glida på en jävla räkmacka, hade inte varit något problem alls. han får dock inte vara någon sliskig gubbe som vill blondera mig, ge mig silikon tuttar och pumpa mina läppar som en playboy girl eller kissie. det ska vara en rik hunk, som typ jude law - har haft en crush i honom för länge nu. eller kanske ska jag sattsa på att bli nanny i en rik familj? nu ska jag ta mig ner på jorden igen, andas lite och äta en macka.

                



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0