JULAFTON!

& nu är julafton över, lika mysigt som alltid! :) har firat hemma hos pappa och hans sambo agnetha tillsammans med hennes föräldrar, min syster, hennes sambo och mina två brödrar. jag fick äran att gå och handla tidningen, kom tillbaka utklädd som tomte med en fet jävla mage! hahaha. min mage var faktiskt stor ändå efter all mat jag tryckte i mig ;p fick även med mig extra hem. tradition att äta julmat till frukost den 25e december :) hade velat ha julafton oftare, sjukt mysigt att samla hela familjen, äta gott, mysa tillsamman framför kalle anka, karl-bertil jonsson och svensson svensson! haha. en massa skratt och korkade komentarer! ;p fick jättemånga fina presenter, allt jag önskade mig faktiskt, hur lyckas dom jävlarna? :) haha, helt underbara. saknade min mamma och juan bara. dom kommer hem på söndag! ska krama sönder dom! haha. en julklapp som faktiskt fick mig att börja snyfta lite var den jag fick av min syster och hennes sambo. ett stort paket med 54 disney filmer! ni som känner mig vet hur mycket jag älskar disney filmer och äger knappt någon sen dvd kom, haha :D dom vet hur man får fram barnet i mig! mina små älsklingar. sitter ner myst i soffan nu med min nyan filt och en ask paradis, njuter till maaaaxx :) haha. jobb imorgon och sen utgång! hoppas ni har haft en lika bra julafton som mig cuties. sov gott och god jul! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0