tjugofemte december

jag är taggad inför en rolig kväll! :) sitter på jobb nu men det är inte mycket folk i stan, allt är stängt. imorgon kommer det smälla, rea rea rea, jag och cassi fixar de! haha. ska köra hem till jennsan efter jobb, hämta henne och lite kläder. vidare hem till mig, göra oss snygga och dricka vin. förfest blir det hemma hos en killkompis tillsammans med mina babes och sen vidare ut på stan. känns som alla ska ut ikväll? :D sånt gillar vi. morgon dagen tänker vi inte på ikväll! haha. vi får må som vi förtjänar! ska städa undan lite nu och sen fixa allting. ses kanske i dimman ikväll! whoooo knows.. pusstja! :)


Kommentarer
Max8541

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-06-07 @ 09:46:09
URL: http://max8541.blog366.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0