tolfte december

denna helgen har varit rolig! :) känner mig dock förkyld, fast inte så konstigt när det är vinter. i fredags gjorde jag min mamma fin inför hennes julfest, snygging blev hon. min söta mamma, nu är hon, juan och lykke på teneriffa i två veckor för att träffa familjen och fira jul där. hade så gärna velat följa med! hur skönt hade inte det varit? :) blev idol finalen hemma hos malls, satt med rysningar när jay sjöng! haha. hans jävla röst! åkte sen och hämtade mamma och sov hemma hos dom. och igår, kaos på jobb! haha, men det var roligt! :) gick och åt på utposten efteråt, mysigt. tittade in en runda på tempel efteråt. men att gå ut nykter resulterar i att jag mest står och glor på allt och alla som hoppar omkring? haha. roligt att titta på faktiskt. jag och cassi gick hem och startade en film och deckade efter ett tag! :) sitter på jobb nu men börjar inte förren om en timme typ? hade så tråkigt hemma. ikväll är det lussevaka för dem flesta, jag tänkte hyra en massa filmer och mysa heeeela kvällen. hoppas ni får roligt! :) puss.


Kommentarer
Berntsonja

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-10-21 @ 08:59:13
URL: http://berntsonja.blogfuture.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0