nionde februari

har precis valt ut alla fotografier jag vill framkalla, blev ca. 700 stycken så blir att jag får köpa några album och fylla ut dom med! ;p förstår inte varför jag inte gjort detta tidigare? kostar knappt någonting. har underhållt mig med mina babes dom senaste dagarna, me love ♥  . .. . vilka jävla problem alla vi har? nästan så man skrattar åt oss, haha. är det inte det ena så är det de andra. tur vi har varandra i alla väder iaf. om en vecka blir det roadtrip upp till stockholm! :D wiho. ska bli najs att komma bort från skåne lite och allt som tillhör. & nu måste jag hoppa in i duschen om jag inte ska komma försent till jobbet. hade hellre velat åka pulka nu! haha. åh. föresten, var hos doktorn i ängelholm igår! emelie och beccan följde med mig, sötisar. i vecka 10 ska dom antagligen gå igenom allt och komma fram till ett beslut. bara får mig att hålla tummarna!

jag har alltid varit en nagelbitare, hur äckligt det än är. men nu äntligen har jag långa naglar, sanelas syster gjorde på mig i söndags då hon går en utbildning i det. verrynajs! :D ser äntligen kvinnlig ut om händerna.

             



Kommentarer
ps

de där naglarna är nice att bli kliad på ryggen av.. PIK

2010-02-09 @ 15:41:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0