sjuttonde februari

jag är fan sjukt dålig på att uppdatera, kommer ångra mig om några månader. det är roligt att kunna gå tillbaka och läsa ;p har haft fullt upp den senaste veckan, har varit med mina babes varje dag. kaffe och cigg, känns som vi lever på det ibland? haha. hemskt. i lördags blev det förfest hemma hos malin tillsammans med jennsan och anthalya. sjukt rolig kväll även alla konsikvenser. dagen efter blev det chippe och dippe hemma hos malin, där satt vi och diskuterade haha! gör nått, blir aldrig som vi tänkt oss. sen har min babe emelie fyllt 20 år i måndags, köpte en tårta till henne.. en fryst.. hahaha. så kan det gå. sen igår firade vi henne lite till, blev något glas hemma hos henne med galna människor och sen en tur i stan. najs! nu har jag icke mer på hjärtat. ska in i duschen nu och sen fixa & trixa. smek.


jennsan, jag & malin. ♥     my love.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0