stefan?!

fick precis ett sms från jennsan som just nu är och fikar på mezo. stefan från paradise hotel sitter nästan bredvid henne och fikar. min fråga är då vad i helvete han gör i helsingborg? haha. min andra fråga är hur fan jag ska komma ifrån jobbet för att springa dit och dregla över honom? ringa in någon? stänga stället? får knäppa händerna nu och hoppas på att han sitter snällt kvar när jag anländer.

fick precis ett sms till där det stod "han sitter med en tjej.." självklart sitter han inte med några snygga hunk kompisar. jaha, får väl bli jag, chips påsen och bridget jones ikväll igen.



Kommentarer
sara :D

stefan??? de är kristoffer som är runkmatrialet!

2010-02-01 @ 23:15:11
petra

ja, men kristoffer är jag kär i då stefan istället en hunk jag gärna visat upp vid min sida ;) haha.

2010-02-02 @ 14:51:28
URL: http://angeliya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0