tjugoandre februari

har precis plågat mina grannar med att springa fram och tillbaka i trapp huset för att slänga grovsopor, smällde lite extra i dörren för att dom skulle förstå att jag inte dött nu eftersom jag varit borta ganska mycket de senaste dagarna! det ekar snyggt i trapphuset också så jag sjöng juvligt aaaaaaall by my seeeeeelf som jag fått på hjärnan efter att tittat på bridget jones för mycket. henne tröttnar man aldrig på, hon är som johan glans. hjälp! betyder det att jag varit som honom om jag varit en man?! hahahaha. samma former, sexy. när jag var i malmö så kom jag till paradiset i en timme, dom sålde filmer för 19.50 kr st. jag gjorde ett hallelulja skutt och sprang fram till korgen och rotade upp allt jag kunde hitta. inga små barn vågade sig fram för jag var som ett djur, haha. efter tjugo minuter börjar jag och min syster skämmas och smyger försiktigt därifrån med armarna fyllda av filmer. 

var även på bio i lördags och tittade på fassan. fy helvete vilken rolig film, man skrattade nästan hela tiden och då menar jag inget trams skratt utan det var riktigt höga skratt och klappa händerna till det. se den! ni kommer inte bli besvikna, eller kanske om ni har sån tråkig seriös humor. när vi kom hem så tittade vi på napoleon dynamite! haha den hamnar högst upp just nu på roliga filmer, typiskt systrarna jacobsen humor. går inte att förklara den filmen, se den! nu ska jag äta.. igen.. för omväxlingen skull

                
                                  ett av dom bästa klippen i filmen: napoleon dynamite hahaha


Kommentarer
napoleon

ska du inte berätta varför vi skämdes????? GOOOOOOOOOOSCH!!! :D

2010-02-23 @ 09:51:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0