tjugoåttonde februari

det är exakt 40 minuter kvar tills klockan är 00.00 och då kära människor börjar jag banta. därför fick jag en fin tanke att innan dess så får jag trycka i mig hur mycket av vad jag vill. har just nu två snickers i munnen samtidigt. folk som hade sett mig nu hade trott att jag aldrig sett mat tidigare, eller det blev lite fel där med tanke på min snygga figur. skulle nog skrivit från början att dom trott att jag aldrig mer skulle få se mat! hahaha. fan vad tråkigt jag fick helt plötsligt. har varit hemma hos emelie och softat, blev sen en runda på stan, skulle egentligen fikat men det var för mycket konstiga folk så vi softade bara runder på stan.. i regnet. puss på oss. ska titta på sista minuten resa nu för jag vill fly landet, far far away. men finns bara egypten och sånt trams. har varit där innan vid denna årstiden och det är fan kallt. gärna 40+. godnatt suckers, smek.

glömde berätta om vår väldigt trevliga fredag. ja. emelie hade fest hemma och jag och jennsan bad om lite nytt folk och det kan jag lova er att det kom! haha, en mixad jävla folkmassa var där. drog ner mot stan vid ett, blev en lyckad kväll! :D skrattar bara jag tänker på hur efterblivna vårt umgänge är. 

                 



Kommentarer
emelie

OCH VI ÄLSKAR DIG , jag iaf nana peeeeeeepÈ

2010-02-28 @ 23:37:13
URL: http://eaqueen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0