tjugofemte februari

den tjugofemte är nog den mest underbaraste dag på månaden! däremot tycker jag inte om den tjugosjätte när man ser hur mycket av lönen som försvann på räkningar. helvete vad mycket jag skulle betala denna månaden ;s fast blev ändå en tripp inom väla med malin, emelie och elena :) mys. hittade en skinjacka.. äntligen! en vardagströja och en halsduk, plus lite smått och gott. det tackar vi pappsen för som ringer och erbjuder sig att betala mina saker utan att jag ens frågat och fjäskat med min snälla röst. puss på honom! var även precis och fikade med mallan, kvällsfika är något som jag hade kunnat göra varje dag. mega mysigt! fast har inte tid att sitta på datorn mer, måste fixa kläder inför morgondagen. då blir det party party för emelie som fyllt år! wiho.  sov gott mer er, smek.

               
                                  guuud vad jag längtar efter sommaren! eller iaf vår. give me!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0