femte januari

jag är verkligen kass på att uppdatera här men har varit i full gång varje dag sen nyår! självaste nyårsafton blev riktigt jävla roligt. middag hemma hos semir och sen utgång i stan. firade tolvslaget med alla mina babes! :) kunde inte bli bättre. sen hamnade jag på efterfest i åstorp? haha. fråga inte mer. dagen efter låg nog hela sveriges befolkning instängda, haha. jag och jennsan rörde oss inte mer än när vi skulle handla pizza. på kvällen kom jasmine och två till hem till mig. mys! lördag blev det jobb med beccan, åkte sedan till jasmine för att dricka lite, jag blir alltid rastlös när jag dricker så det hela slutade med att en kompis kom och hämtade mig och vi drog hem till beccan för att fortsätta där, blev sedan utgång i stan och slutade med efterfest fram till sju på morgonen! haha. det har hänt fler saker men inget jag orkar skriva ner nu, detaljer blir så jobbigt. bilder från alla dagarna lägger jag upp i ett eget inlägg :) fick min soffa och tv igår, älskar min lägenhet nu! tacka min familj för det. dom jävlarna ställer upp hela tiden. puss på dom.

                     



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0