tjugofjärde januari

good evning nerds! ... . det blev bio efter jobbet, var och tittade på snabba cash. vet inte riktigt vad jag ska säga om den filmen, älskar joel kinnaman som spelar sjukt bra i huvudrollen men annars så var inte själva filmen jättebra! det är inte bra att se en film när man har höga förväntingar, ska ändå ge tvåan och trean en chans när dom kommer ut :) för övrigt ser min lägenhet ut som andra världskriget x 10. borde egentligen städa undan men har absolut ingen ork eller lust. förstår inte hur bara jag kan stöka upp såhär mycket? haha. förstår nu vad min pappa menade när vi bodde tillsammans, förlåt pappsen! ;p ska skruva upp volymen på musiken nu ta en dusch. denna månaden måste jag handla en vinterjacka, jag fryser ihjäl!



ibland älskar man, 
men man lär sig något av det.
både på gott och ont.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0