tjugosjätte januari

jag är helt jävla besatt av paradise hotel! hur i helvete hamnade jag i detta? haha. kanske beror just nu på att jag har gått och kärat ner mig i kristoffer :$ varför möter man inte på liknande hunkar i helsingborg? nej, för det finns inga sådana personer här. tyvärr. så därför gott folk ska jag bege mig upp mot stockholm om typ två veckor. prova lyckan där liksom! haha, nej inte därför jag åker dit utan för att hälsa på min favorit jennsan som flyttat dit. om jag hade varit rik så hade jag lämnat helsingborg direkt och bara gjort något roligt av mitt liv, levt livet typ. tycker inte riktigt man kan göra det här i helsingborg? men nu sitter man fast här med jobb, lägenhet och räkningar. fyfan vad trisst det låter! hahaha. men nu ska jag tänka positivt, vissa människor har varken mat på bordet eller tak över huvudet. så helt dåligt har jag ju inte det med en lägenhet mitt i stan, fast jobb och kyl plus frys fyllt med allt jag älskar! :D ska skruva upp musiken nu och ta en cigg till innan jag gör min ansiktsmask. puss på mig!

           
                      min syster & jag. ♥     i'll always love you!



Kommentarer
s to the ara :D

awee älskar dig också snuddepluddepludd!

2010-02-02 @ 11:25:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0