artonde juli

jag älskar helger som denna! har varit sjukt bra :) vill inte alls åka hem till helsingborg, ångest på den staden! i fredags efter jobbet så åkte jag ner till malmö, mötte upp min familj och några vänner. låg och stekte på stranden hela dagen, jag och min syster har jobbat hela sommaren så vi var typ vitast på stranden?! haha. grillade och myste efter det. me love! detta var min första lediga helg på hela sommaren så tyckte detta skulle firas med några drinkar, så när mamma och juan hade kört hem så blev det fest för hela slanten. några vänner kom hem till min syster och patrik och därefter gick vi ner till stan. väldigt najs att se nya ansikten ute och inte mötte ett ända fult hue från helsingborg. vid kvart över fyra vek min syster och patrik av (dom skulle jobba efter fem timmar) haha men vi andra fortsatte. vi tog cyklarna och vinet och festade vidare på stranden, jag hoppade i vattnet fortare än jag fick av mig kläderna, haha. vill ha fler kvällar som den! :) igår körde jag hem till helsingborg men ångrade mig lika fort igen och körde tillbaka till malmö, blev pizza och mys hela kvällen. jobb imorgon så var tvungen att bege mig hemåt, mindre trevligt.. but a man gotta do what a man gotta do! blir snart upphämtad och sen blir det en fika. smek på det.


syster & jag.


puss på världens bästa mamma! (v)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0