åttonde juli

sitter på bussen ut till mamma nu, skönt med bärbar dator för helvete vad tråkigt det är att åka buss!! skit varmt också, verkar inte som att skånetrafiken vill att bönderna på landet ska överleva sina resor från stan? haha. jag vägrar att åka buss till jobb imorgon bitti så mamma och juanito har lovat att jag ska få köra in med bilen :) parkerar gratis på knutpunkten, me like! fick panik av stan och allt som finns här igår kväll, idiotjävlar. så bestämde för att bo hos mamma några dagar istället :) mysigare hos henne. imorgon ska jag hämta lilla prinsessan lykke på dagis efter jobb! blir maaassa mys. småbarn är så jävla söta, var hemma hos malin igår där nova och nicole busade. awww, haha! men nu ska jag strax hoppa av bussen, gotta go . . kiss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0