tjugotredje juli

idag är jag på ett så jävla bra humör! :D sitter och ler för mig själv hela tiden och tycker inte att något på jobbet är ansträngande, inte ens att det är varmt? då har det hänt något med mig. åkte till min syster i malmö igår och shoppade loss, var rea i typ alla affärer så jag kom hem med flera kassar. evigheter sen jag handlade något till mig själv! min syster lagade mega god mat och sen blev det mys hela kvällen, spelade super mario wii. hahaha, skrattade som några idioter "DÖÖÖ DIN JÄVLA LOOSER, DU SÄNKER OSS!" haha. sitter på jobb nu, efteråt hämtar pappa mig som äntligen är hemma från italien, har saknat honom! blir middag och sen är jag och beccan bjudna hem till en gamal arbetskollega, blir att vi sitter lite där och sen hampan, i think? jobb imorgon så vi har lovat varandra att ta det lite lungt.. men vi vet ju hur det brukar gå? haha. nu ska jag fortsätta jobba, smek & har världens bästa fredag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0