elfte juni

& här sitter jag eftersom jag som beter mig som en sengångare, och har då missat studentfesterna jag skulle åkt till. they where far far away och jag har slängt kläder omkring mig i timmar. gav till sist upp och började dricka vin istället. har inte festat på mer än en månad och inte rökt på tre veckor. här sitter man nu med ett glas vin i handen och en ciggarett i den andra. borde jag inte få ångest nu? jag har ju varit så jääävla duktig. men fan i heller, idag firar studenterna så varför inte jag också? (eller som jag sa till min syster, jag värmer bara upp inför nästa helg) om jag känner mig själv rätt så beger jag mig ut på stan en runda sen. kan inte sitta inne hela kvällen för då dricker jag säkert upp allt mitt vin själv, och så jävla roligt ska vi inte ha ikväll? eller? nu ska jag skruva upp musiken, do some sexy moves och ge mig på det här med att hitta några passande kläder. stort grattis till studenerna iaf, välkommen till det verkliga livet ;) 

           
emmsan & jag. en väääldigt rolig kväll!
grattis till studenten babe :D



Kommentarer
sara

HAHAHAAHA love u retard, schmmmmek!

2010-06-12 @ 00:15:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0