ett nytt jävla beroende?

jag kan äntligen erkänna varför jag inte har bloggat på länge. inget jag skäms över, men själva grejen är pinsam. mina nya vänner heter carrie, samantha, miranda och charlotte. vi skrattar, gråter, äter, smygröker tillsammans. som ni kanske förstår så har jag handlat hem sex and the city boxen och är på min sista skiva nu. ibland sitter jag i fem timmar och tittar? hahaha. vad hände? i torsdags drog jag mig upp ur soffan och gick ut för att ta en glas med rebecka. ett glas slutade med fem drinkar och några shottar (veta när man ska sluta, vad är det?), men roligt det hade jag, jävligt roligt! har inte dansat så mycket på länge. ryktet spred sig att många ska ut ikväll men jag är för trött. har sovit så jävla lite denna veckan. firade midsommar i malmö igår med min syster och några andra, jättemysigt :) åker dit på måndag igen! tackar vi sommarkortet för.

& jag kommer kunna fortsätta blogga även om jag hänger med mina nya vänner för jag har äntligen inhandlat en bärbar dator. tummen x 10 för mig! smek hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0