tjugoåttonde juni

good night! .. . måste bara slänga in ett litet inlägg innan jag ska mysa ner mig för vill inte glömma denna dagen. har varit jättemysigt om man inte räknar med dom första timmarna efter att jag steg upp? efter jobb så åkte jag ut till råå och hälsade på jennsan och alexandra på deras jobb i restaurangen. världens godaste pommes! :D haha. gick ner till stranden sen med några vänner, bada, skratta och solade! evigheter sen. nästan pinsamt att ligga på stranden, haha. gick upp till restaurangen sen efter igen och delade en pizza med sanja. gud vad jag äter idag (står pommes i ugnen nu som väntar?!) hahaha. blev att vi softade på uteserveringen tills vi blev rastlösa. åkte till en park i helsingborg och spelade kubb. sjukt roligt! ett helt jävla gäng små barn samlades omkring oss ville vara med och spela. blev att vi spelade allihopa tillsammans! gick jävligt dåligt för vårt lag men det var roligt! ;p vissa av deras kommentarer, var lär dom sig allt? dom är 8 år? haha. älskar sånt, när en massa folk är samlade och alla leker tillsammans. jag vill ha tio barn efter idag! :D ska vila nu för imorgonbitti blir det stranden med daddy cool! tack för idag alla. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0