tjugoförsta juni

denna veckan ska jag göra det bästa jag kan, av allting! ska se positivt på allt och försöker uppskatta allting lite mer. & sluta lyssna och ta åt mig av idioter! jag är en jävel på att ta åt mig av det negativa men inte det positiva. därför är det bra att man har några bästa vänner och en familj. det är sol ute och vill inget mer än att sätta mig i parken och grilla och dricka vin. tyvärr så jobbar jag nu men ska ragga upp någon. måste även berätta att jag hade sjukt roligt i helgen, först i fredags med mina babes och sen i lördags hos min syster. något liknande nästa helg? ;) tummen upp! smek.



Kommentarer
sara

negativt snack ska du studsa bort direkt med all underbar positiv energi som du om någon faktiskt har! puss!

2010-06-21 @ 23:03:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0