tredje juni

det är sommar ute! fan vad najs. mindre tråkigt att jag inte får ligga ute i solen och sola. sitter istället inne och fryser rompan av mig. har försökt göra något av varje dag denna veckan när jag i alla fall har kunnat vara social :) har blivit mycket tid med familjen, bästa som finns. ikväll ska jag åka hem! sova i min egen säng och duscha i min egen dusch! ska bli skönt faktiskt även om min mamma har varit världens bästa och tagit hand om mig som en ängel! tusen tack till henne. imorgon ska jag åka till min syster :) paddla i kanalen, äta picknic och gå på bio. mycket aktiviteter på en dag men det klarar vi! ofcourse. hannah kommer hem nästa vecka också! wiho. har saknat henne, blir nog någon mysig kväll på hampan. kisses.



Kommentarer
Hannah

Jaaa, på måndag kommer jag! Wiii! <3

2010-06-03 @ 14:49:08
URL: http://www.hannahjohansson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0