elfte mars

jag som har varit så glad dom senaste dagarna. & nu är jag på dåligt humör igen! jag vet vad det beror på men kan inte göra något åt situationen ännu, bara att hålla tummarna, söka och vänta. bort från skiten ska jag i alla fall! nej, nu ska vi vara positiva. något jennsan lärt mig, man ska försöka göra all negativ energi till positiv. hade varit great att alltid vara positiv :) ikväll ska jag bara ta hand om mig själv med ansiktsmask, hår inpackning och måla naglarna. ska upp tidigt imorgon, kommer vara hel spänd men ska hålla tummarna för dig hela tiden. nu skriker min mage efter mat, majskolvar står det på menyn. haha, jag sa ju att jag skulle förbättra mig och börja laga mat.. en bit på vägen är jag i alla fall även om majskolvar räknas som snabbmat ;) hehe. puss på er.



gårdagen spenderades med mina babes. ♥  love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0