helvetes jävla dag..

jag vet inte vad det är med mig, men har den värsta perioden på länge nu. är sjukt irriterad på allting, ledsen, sur och arg. gråter bara jag tappar hårborsten på golvet. trodde innan att det kanske var på grund av att jag hårdbantar men inte nu längre. jag har panik. har inget livsglädje känns det som. fan vad hemskt det låter, jag brukar alltid vara glad, tycker i alla fall jag. brukar ha ganska lätt att skaka av mig ilskan och le och skratta, ett måste på mitt jobb. inlärt trams. hoppas detta bara är en liten-mini-period och att den försvinner snart. stackars mina vänner och familj annars som måste stå ut med mig. älskar dom jävlarna som alltid lyssnar när jag tjatar. älskar dom extra mycket just nu för det. ♥   hade aldrig klarat det utan er! 



Kommentarer
jennie

ja tur vi har varandra :) tack för de du skrev innan. that's what friends are for! <3

2010-03-03 @ 23:31:46
URL: http://jeeenniiie.blogg.se/
Markusdiana

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2012-01-05 @ 12:09:44
URL: http://markusdiana.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0