hipp hipp hurra för mig! :D

vaknade till av att det plingade i min mobil hela tiden, grattis sms rullade in! :D awww. emelie ligger fortfarande och sover på soffan den jävlen, sitter och funderar på om jag ska gå in och hoppa på henne lite, eller om jag ska gå och hyra en film och göra muuuums frukost. båda två låter väldigt frestande! :D annars så har jag inte planerat så jättemycket idag.. det regnar självklart också! typiskt, bara för att det är min födelsedag! ikväll blir det mega mycket mys, bio och sen kanke träffa en vän. puss på mig!






Kommentarer
pippi

GRATTIS ÄLSKLINGEN!

2010-04-01 @ 22:59:29
kusin fanny

det var länge sen man såg mikael :)<3

2010-04-21 @ 16:22:30
URL: http://elinfannyelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0