sjunde mars

hejsan dagboken. höhöhö. jag är på betydligt bättre humör nu sen jag skrev mitt förra inlägg, haha! visst sitter ilskan kvar men inte lika starkt som tidigare, kom på att jag inte ska lägga ner min energi på en person som är obetydlig. anyway, denna helgen har jag spenderat i malmö plus så har jag jobbat. var på familjemiddag innan, efter det hämtade mallan och jennsan upp mig. körde runder lite och tramsade oss. brist på liv i denna staden? man kan tro att alla har dött? haha. slutade med att vi satt i min soffa och myste, jääättemysigt visst? haha. kom aldrig fram till någon film så vi sappade mellan kanalerna, alltid trevligt. det ska bli ändring nu, från och med nu ska jag börja laga mat oftare i mitt hem, plus lära mig spela piano och träna engelskan. tappade den för ett tag sen? ;p hehe.


här har ni malin i full action när hon tvättar bilrutan, haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0