tolfte mars

förlåt för mina arga inlägg som jag skrivit nu på senaste tiden, men jag är fan arg nästan hela tiden känns det som. ilskan bubblar inom mig ikväll igen, vill slänga talrikar och glas omkring mig men orkar inte städa efter mig sen. hahaha. har varit på en väns rg hela dagen idag, vet att det inte kommer gå som vi vill och att det kommer ta ett tag innan allt kan bli som vanligt. men tummarna kan man alltid hålla :) miss you boy. & ikväll ska jag inte göra någonting alls. kanske mina babes kommer hit, annars får jag underhålla mig själv? höhö. nu ska jag söka en massa trams. smek och hej. 

TA MIG UTOMLAAAANDS!!

               



Kommentarer
jennie

så fint ditt hår var på denna bilden snögging!

2010-03-14 @ 23:00:16
URL: http://jeeenniiie.blogg.se/
petra

gracias gullet! ;p

2010-03-15 @ 20:34:43
URL: http://angeliya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0