tjugoförsta maj

nu har min familj äntligen kommit hem från kreta! :D känns som dom har varit borta för länge och jag har faktiskt saknat dom lite för mycket. pappsen har fått underhålla mig här hemma i sverige! nu när jag är ledig i några veckor så tänkte jag försöka spendera mycket tid med min familj, hinner aldrig sånt annars eftersom jag jobbar. så nu blir dom säkert glada när jag kommer och stör hela tiden! ;D hehe. ikväll blir det mys med ostkrockar.. förlåt.. ostbågar! har fixat hem en massa bra filmer så kommer inte röra min röv speciellt mycket ikväll. lördag och söndag består av jobb, fast blir nog en runda till malin på lördag för att grilla :) ska jobba klart nu, smek.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0