tjugonde maj

good morning! .. . det var ett tag sen, hehe. med de senaste veckorna har varit som en berg-och-dalbana, up and down. gjorde en roadtrip till stockholm med mina vänner, sjukt roligt och jag kunde köra hela långa vägen utan att krocka. sen om det gick lite vilt ibland hör inte hit, haha. har jobbat mycket också, fast det behövde jag. ska ha lite semester nu från och med nästa vecka. ska försöka hinna med allt som jag vill göra. ska bygga om min hal tillexempel, hälsa på min syster, shoppa på ikea med min fader, träffa gamla vänner. tummen upp för allt sånt! :) har en inneboende också just nu, fast hon åker hem på fredag. det är min systers kissekatt som jag en gång gav henne, lilla zindra. fast min syster har döpt om henne till äääälskliiinnnnnggg. sött.. på en katt.. haha. men ska äta frukost nu och titta på the back-up-plan med jennifer lopez, såg prinsessan och grodan precis, awww. den kommer stå längst fram i hyllan när jag snart får hem den på posten. smekhej.


             




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0