åttonde november

nu har jag fått en tankteställare igen! :D haha. typsikt mig. jag läste tillbaka i min blogg, då var jag 18 år. skrev att jag aldrig ville bli vuxen, betala räkningar och sånt trams. för då blir man automatiskt tråkig! helvete säger jag bara, jag fyller snart 22 år och sitter där med en bunt räkningar varje månad och eget place. är jag tråkig nu då? om jag ska vara ärlig så är jag nog inte lika sprattlig och.. ivrig som då. haha, nu är jag lugnare och tänker oftast två gånger innan jag gör något. hoppar inte in i saker för spänningens skull. fan, är jag vuxen nu då? sho och shim säger jag bara! haha. jag vet faktiskt inte vad jag är, ungdom eller vuxen? ibland får man höra "du är vuxen nu, sånt klarar du!" och vissa säger "ta vara på din ungdom, du är fortfarande liten". haha, jaha? sug.

igår myste jag hemma hos semir och philip med jennsan. somnade på deras soffa och vaknar i slutet av filmen, haha. roligt ju! men var helt död efter all flytt och jobb under dagen. gick hem och deckade på soffan istället. riktigt skön är den nya soffan faktiskt. lagom stor för lilla mig! :D behöver inte en sån mega stor som jag hade innan. när jag slutat jobba idag så ska jag och cassi gå och fika, alltid mysigt. måste fan även köpa ett par jeans på gina tricot som cassi berättade om. vem som helst får snygga ben och röv i dom. HOLY JÄVLAR tänkte jag, vad i helvete väntar vi på? haha. snygg röv säger jag aldrig nej till. lite sexiga underkläder behövs också, tröttnat på dom gamla. och sexiga saker får man aldrig för lite av.

                 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0