fjärde november

dagarna bara försvinner? det är redan november! holy makarony jag kommer dö i december. stressar i sönder mig, haha. måste lugna ner mig, ska nog börja med en rutin att gå upp lite tidigare på morgonen så jag hinner äta frukost innan jobb. idag börjar jag inte förren 16.00 så hinner ta det lugnt en lååång tid. ska måla om idag! vitt, stilrent och snyggt. var på ullared igår med min syster och patryk, fy helvete vad det var folk där men handlade allt som jag letat efter! hämtade även min tv hylla, wiho! nu kommer soffan på söndag sen är jag snart klar! :D nu ska jag koka ägg och börja måla, smekhej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0