fjortonde november

idag så har jag.. ätit? haha. när vi vaknade efter vårt festande igår så gick vi och åt brunch på swea. sjukt gott! :D dom hade allt möjligt. synd bara att jag inte var i så gott skick så kunde inte äta så mycket. blev sen en jättegod middag hos pappa, och om jag ska vara helt ärlig så är jag lite små hungrig nu! men ligger på soffan och latar mig och har ingen lust att resa på mig :) duscha igen hade varit skönt, och en ansiktsmask så man blir som ny. blev lite utelåst igår till 5 på morgonen (min vanliga tur? haha) men fick i alla fall sällskap tills jag kom in. tack för igår till mina babes, dansade sönder mina fötter! :) nu ska jag mysa vidare, ha en mysig söndag. och grattis till världens bästa pappa! big love.


emelie & jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0